Nykyaikaisessa liiketoiminnassa verkkosivusto on asiakaskokemuksen (Customer Experience Management, CXM) keskeinen keskus. Verkkosivu onkin parhaimmillaan suunniteltu ohjaamaan asiakaspolkua ensimmäisestä kontaktista aina asiakkuuteen ja kumppanuuteen saakka. Strategisesti suunnitellut ja toteutettavat verkkosivut toimivat brändin lähettiläänä, tiedon tuottajana ja asiakkaan luottamuksen rakentajana.
Asiakasdataa hyödyntämällä (esim. CDP-integraatiot) sisältö voidaan räätälöidä vastaamaan asiakkaan tarpeita ja kiinnostuksen kohteita.
Selkeä navigaatio, responsiivinen suunnittelu ja nopea latausaika takaavat saumattoman kokemuksen kaikilla laitteilla.
Optimoitu sisältö ja tekninen toteutus parantavat näkyvyyttä hakukoneissa, houkutellen oikean kohderyhmän.
Optimoitu sisältö ja tekninen toteutus parantavat näkyvyyttä hakukoneissa, houkutellen oikean kohderyhmän.
Rakennamme CXM-vetoisia verkkosivuja yhdistämällä strateginen suunnittelu, tekninen osaaminen ja asiakaslähtöinen lähestymistapa. Aloitamme kartoittamalla huolellisesti määrittämällä kohdeasiakas ja kyseisen asiakkaan ostopolku huolellisesti. Kohdeasiakkaallemme rakkennettavat verkkosivut tukevasta asiakasta ostopolun jokaisessa vaiheessa ensikohtaamisesta päätöksentekoon ja asiakkuuden ylläpitoon ja kasvattamiseen.
Verkonkäyttäjien enemmistö selaa verkkosivuja mobiilisti, joten suunnittelemme visuaalisesti vaikuttavat ja intuitiiviset sivustot, jotka toimivat ilman ongelmia kaikilla päätelaitteilla. Sisällöt toimivat tiedottajina ja vahvistavat brändiä kohdennetulla ja hakukoneoptimoidulla sisällöllä, jota on saatavilla runsaasti jokaisessa asiakkaan päätöksentekoprosessin vaiheessa.
Integroimme sivustot asiakasdata-alustoihin (CDP) ja CRM-järjestelmiin, näin mahdollistaen personoidut asiakaskokemukset ja toimittajalle reaaliaikaisen asiakasymmärryksen. Verkkosivun käyttäytymis- ja sitoutumisanalytiikka, kuten Google Analytics ja Hotjar, ohjaavat sivuston kehittämistä ja varmistavat, että käyttäjäkokemus kehittyy asiakkaiden muuttuvia tarpeiden mukaisesti.
Yritykset, jotka panostavat asiakaskokemukseen, voivat saavuttaa jopa 10–15 % liikevaihdon kasvua ja erottua markkinassa.
Automaatio ja datan hyödyntäminen vähentävät manuaalista työtä ja parantavat operatiivista tehokkuutta.
Optimoitu sisältö ja saumaton käyttökokemus parantavat konversioprosentteja, kuten yhteydenottoja ja liidien generointia.
Personoidut ja sujuvat digitaaliset kokemukset lisäävät asiakastyytyväisyyttä ja sitoutumista.