Skip to content
  • 050 433 1541
  • hello@rof.fi
  • Helsinki | Vantaa | Espoo
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
YHTEYS | HAKU
  • Koti
  • Palvelut
    • Tekoälyllä tehostettu asiakaspolkuanalyysi
    • Toimenpidesuunnitelma, joka aktivoi ja konvertoi
    • Teknologiapino haltuun asiakaspolun ehdoilla
    • Strateginen brändäys, joka ei jää sanojen varaan
  • Työt
  • Resurssit
    • Työkalut
      • Asiakaspolun kartoituspohja
      • Opas: tehosta myyntiä ja asiakaskokemusta tekoälyn avulla
      • Opas: 5 askelta strategiseen kasvuun ja vahvaan brändiin
      • Lataa opas: Dataohjattu lähestymistapa
      • Opas: 5 askelta verkkokaupan optimointiin, lataa opas, ROFFI
    • Tutkimukset
      • RAPORTTI: Asiakaskokemus 2025
  • Sisältö
  • Meistä
Ota yhteyttä
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors
Ota yhteyttä
  • 050 433 1541
  • hello@rof.fi
  • Helsinki | Vantaa | Espoo

Uutisarkisto

  • kesäkuu 2025
  • toukokuu 2025
  • huhtikuu 2025

Kategoriat

  • AI
  • Asiakaskokemus
  • Asiakaspalvelu
  • CRM
  • CXM
  • Konsultointi
  • Liiketoiminta
  • markkinoinnin automaatio
  • Markkinointi
  • Myynti
  • Uncategorized
  • uutiset
  • verkkokauppa
  • Verkkosivut

Asiakaspolku, sen määritelmät, edut ja vaiheet

kesä 13, 2025 tapio@rof.fi Comment on Asiakaspolku, sen määritelmät, edut ja vaiheet

Mikä on asiakaspolku? Asiakaspolku (customer journey) kuvaa kaikkia niitä vuorovaikutuksia ja kokemuksia, joita asiakas käy läpi ollessaan tekemisissä yrityksen ja sen brändin, palvelun tai tuotteen

LEARN MORE

Tiesitkö, että ostoskorin hylkäys vie verkkokauppasi liikevaihdosta yli puolet kilpailijalle?

kesä 12, 2025 tapio@rof.fi Comment on Tiesitkö, että ostoskorin hylkäys vie verkkokauppasi liikevaihdosta yli puolet kilpailijalle?

Yrityksesi saa laskutettua vain puolet potentiaalista, koska täysiä ostoskoreja jää niin paljon kassalle. Kauppa keskittyy entistä enemmän digitaalisiin kanaviin ja toimistoaikojen ulkopuolelle. Se asettaa haasteen

LEARN MORE

CRM ei ole ongelma, eikä ratkaisu. Asiakaspolku on ratkaisu.

kesä 9, 2025 tapiojunes@gmail.com Comment on CRM ei ole ongelma, eikä ratkaisu. Asiakaspolku on ratkaisu.

CRM on asiakasprosessin kirjuri hyvässä ja pahassa. Se tuottaa tuloksia vasta kun tunnistat, ja määrität asiakaspolun pullonkaulat, jotka systemaattisella tiedolla ja analyysillä pyritään poistamaan. Yritykset

LEARN MORE

Muuta B2B-menestyksesi ROFFIn asiakaskokemusosaamisella

touko 23, 2025 tapiojunes@gmail.com Comment on Muuta B2B-menestyksesi ROFFIn asiakaskokemusosaamisella

Kuvittele asiakastasi ihan tyypillisessä tilanteessa selailemassa verkkosivujasi iltamyöhällä, vertailemassa vaihtoehtoja. Hän tekee ostopäätöksen ilman suoraa kontaktia myyjään. Tämä on tyypillisin nykypäivän B2B-ostaja – itsenäinen, digitaalisesti

LEARN MORE

Perusopas Asiakaspalvelun Hallintaan

touko 7, 2025 tapiojunes@gmail.com Comment on Perusopas Asiakaspalvelun Hallintaan

Johdanto Asiakaspalvelu on yrityksen menestyksen ytimessä, sillä se määrittää, millaisen kokemuksen asiakas saa jokaisessa vuorovaikutuksessa. Tämä opas tarjoaa selkeän katsauksen asiakaspalvelun hallinnan perusteisiin, painottaen sen

LEARN MORE

Perusopas verkkosivuista ja verkkokaupoista

touko 7, 2025 tapiojunes@gmail.com Comment on Perusopas verkkosivuista ja verkkokaupoista

Johdanto Verkkosivut ja verkkokaupat ovat yrityksen digitaalisen läsnäolon kulmakiviä, jotka mahdollistavat asiakastiedottamisen, sitouttamisen ja myynnin. Tämä opas tarjoaa peruskatsauksen verkkosivujen ja verkkokauppojen perusteisiin, painottaen niiden

LEARN MORE
Asiakaskokemus

Asiakaspolku, sen määritelmät, edut ja vaiheet

kesä 13, 2025 tapio@rof.fi 0
markkinoinnin automaatio Uncategorized verkkokauppa

Tiesitkö, että ostoskorin hylkäys vie verkkokauppasi liikevaihdosta yli puolet kilpailijalle?

kesä 12, 2025 tapio@rof.fi 0
Asiakaskokemus CXM

CRM ei ole ongelma, eikä ratkaisu. Asiakaspolku on ratkaisu.

kesä 9, 2025 tapiojunes@gmail.com 0

Uutiset

personointi personal marketing roffi liidifarmi
Markkinointi uutiset

Personointi – asiakaskokemuksen uusi aikakausi

huhti 17, 2025 tapiojunes@gmail.comComment on Personointi – asiakaskokemuksen uusi aikakausi

”Minä olen ainutlaatuinen!” .. on asiakkaan äänetön vetoomus tilasta, jossa hän saa kokea olevansa ymmärretty

AI marketing ROFFI
AI Markkinointi uutiset

Tekoäly ja älykäs liidingenerointi asiakashankinnan työkaluina

huhti 17, 2025 tapiojunes@gmail.comComment on Tekoäly ja älykäs liidingenerointi asiakashankinnan työkaluina

Vuoden käännyttyä 2025:een on tullut selväksi, että tekoäly on suurin yritysten asiakashankintaa edistävä tai hidastava ulkoinen

marketing ROFFI markkinointi liidifarmi roffi
Markkinointi uutiset

Vuodelle 2025 markkinointivinkkejä tehokkaampaan liiketoimintaan

huhti 16, 2025

Artikkelien sivutus

PrevPrevious page Page 1 Page 2 Page 3

Viimeisimmät uutiset

  • Asiakaspolku, sen määritelmät, edut ja vaiheet
  • Tiesitkö, että ostoskorin hylkäys vie verkkokauppasi liikevaihdosta yli puolet kilpailijalle?
  • CRM ei ole ongelma, eikä ratkaisu. Asiakaspolku on ratkaisu.
  • Muuta B2B-menestyksesi ROFFIn asiakaskokemusosaamisella
  • Perusopas Asiakaspalvelun Hallintaan

Tuoreimmat kommentit

You may also like

Asiakaskokemus

Asiakaspolku, sen määritelmät, edut ja vaiheet

kesä 13, 2025 tapio@rof.fi 0
markkinoinnin automaatio Uncategorized verkkokauppa

Tiesitkö, että ostoskorin hylkäys vie verkkokauppasi liikevaihdosta yli puolet kilpailijalle?

kesä 12, 2025 tapio@rof.fi 0
Asiakaskokemus CXM

CRM ei ole ongelma, eikä ratkaisu. Asiakaspolku on ratkaisu.

kesä 9, 2025 tapiojunes@gmail.com 0
asiakaskokemus
Asiakaskokemus

Muuta B2B-menestyksesi ROFFIn asiakaskokemusosaamisella

touko 23, 2025 tapiojunes@gmail.com 0
asiakaspalvelu
Asiakaspalvelu CXM

Perusopas Asiakaspalvelun Hallintaan

touko 7, 2025 tapiojunes@gmail.com 0
ROFFI klavyio AI segmentointi
CXM Markkinointi Myynti verkkokauppa Verkkosivut

Perusopas verkkosivuista ja verkkokaupoista

touko 7, 2025 tapiojunes@gmail.com 0
ROFFI logo

ROFFI auttaa yrityksiä rakentamaan tuottavampaa asiakkuudenhallintaa ja parempaa asiakaskokemusta – yhdistämällä teknologian, datan ja ihmisten tarpeet.

Palvelut

  • CRM-palvelut
  • Asiakaskokemus (CXM)
  • Verkkosivut
  • Verkkokaupat

Yhteystiedot

Espoo, Vantaa, Kerava & Helsinki

hello@rof.fi

+358 50 433 1541

Haluatko keskustella?

Varaa keskustelu