Asiakaspolku, sen määritelmät, edut ja vaiheet
Mikä on asiakaspolku? Asiakaspolku (customer journey) kuvaa kaikkia niitä vuorovaikutuksia ja kokemuksia, joita asiakas käy läpi ollessaan tekemisissä yrityksen ja sen brändin, palvelun tai tuotteen
Klaviyo-markkinointiautomaation käyttöönotto nykyisen verkkokaupan tehostajana on mullistanut sähköisen kaupan tuottavuuden globaalisti. Tutkimuslaitos Forresterin riippumaton tutkimus
Helsinki – B2B-myynti on murroksessa – ja erityisesti pienet ja keskisuuret yritykset ovat uuden tilanteen
ROFFI nostaa esiin suomalaisyritysten CRM-ongelman: järjestelmät valitaan väärinpäin. Yritykset eivät epäonnistu kasvussa siksi, etteivät myyjät
Ota ensimmäinen askel kohti mitattavaa kasvua ROFFIn asiantuntijat tarjoavat maksuttoman konsultaation, jonka tavoitteena on tunnistaa