Siirry sisältöön

HUBSPOT OPTIMOINTI JA SALESFORCE OPTIMOINTI

CRM Fix saa asiakas-järjestelmäsi tuottamaan

Vika ei välttämättä ole CRM:ssä jos myynti tökkii. Kaikille sama ei toimi ja CRM on mukautettava yrityksen tarpeisiin. Ei toisinpäin. 

CRM:n tuottavuutta kannattaa parantaa: 

Tilanne Vaikutus Laskennallinen arvo
1 myyjä säästää 1h/pv 20h/kk enemmän asiakastyötä Jos tunti myyjän aikaa maksaa yritykselle 100 € → 2000 €/kk/myyjän panostusta myyntiin
5 % enemmän kauppoja / sama määrä liidejä Liikevaihto kasvaa x % Monesti jopa 6- tai 7-numeroinen vaikutus vuositasolla
fix our hubspot

Vaadi myös CRM:ltä tuotavuutta

Näet Pipedriven, HubSpotin tai Salesforcen potentiaalin — mutta et saa sitä ulos arjessa. Ehkä järjestelmä on sekava, ominaisuuksia on liikaa tai myynti käyttää sitä vain pakon edessä.

ROFFI auttaa tekemään CRM:stä kasvun työkalun ja korjaa turhautumisen lähteen.  

Selkeytä ja tehosta → Yksinkertaistamme CRM:n, jotta data on kunnossa ja päätöksenteko helpottuu.
Nopeuta myyntiä → Synkronoimme myynnin ja markkinoinnin niin, että liidit liikkuvat ja asiakkaat pysyvät mukana.
Automatisoi ja kasvata → Vähennämme manuaalityötä ja rakennamme CRM:stä luotettavan kasvualustan.

Älä anna CRM:n olla käyttämätön potentiaali — ota siitä kaikki irti ROFFIn avulla.

 

Sisältö

CRM Fix-ohjelma koostuu kolmesta selkeästä askeleesta, joilla pyritään saamaan organisaatiosi tiedon työjuhta työskentelemään vielä paremmin tavoitteiden eteen. Selvitämme ongelma-alueet ja potentiaalit, rakennamme ratkaisuehdotuksen ja suosittelemme strategiset valinnat. Lopuksi toteutamme ja varmistamme saavutetut vaikutukset.
 
1. Kartoitus. Tunnistetaan ongelma-alueet ja ratkaisuvaihtoehdot
2. Suunnittelu. Toimintasuunnitelman ja strategian sovitus
3. Toteutus. Tärkeimpien tavoitteiden saavuttaminen
 
 
 
  

Perus

Tiimeille, jotka haluavat tunnistaa ongelmakohtia ja mahdollisuuksia sekä haluaa saada 1-2 havaintoa korjattua 
Kickoff suunnittelu puhelu: sisältyy
Räätälöity audit: sisältyy
CRM-asiakaspolkuworkshop: sisältyy
Käyttöönottosuunnittelupalaveri: sisältyy
Koulutussessioita: 3
Käyttöönottotunteja: 8
 
 
 

 

Suositeltu!
 

Standardi

Tiimeille, jotka haluavat tunnistaa ongelmakohtia ja mahdollisuuksia sekä haluaa saada 3-4 havaintoa korjattua.
 
Kickoff suunnittelu puhelu: sisältyy
Räätälöity audit: sisältyy
CRM-asiakaspolkuworkshop: sisältyy
Käyttöönottosuunnittelupalaveri: sisältyy
Koulutussessioita: 5
Käyttöönottotunteja: 14
 
 
 
 
 
 
  
 

Kehittynyt

Tiimeille, jotka haluavat tunnistaa ongelmakohtia ja mahdollisuuksia sekä haluaa saada 5-6 havaintoa korjattua.
Kickoff suunnittelu puhelu: sisältyy
Räätälöity audit: sisältyy
CRM-asiakaspolkuworkshop: sisältyy
Käyttöönottosuunnittelupalaveri: sisältyy
Koulutussessioita: 8
Käyttöönottotunteja: 25
 
 
 

⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

"Kasvavan liiketoimintamme tarpeisiin valitsimme ROFFIN avulla HubSpot-CRM-järjestelmän, ja sen käyttöönoton tueksi etsimme osaavaa kumppania. ROFFIn tiimi nousi esiin tuttavan suosituksesta, ja yhteistyöpäätös osoittautui erinomaiseksi valinnaksi. Heidän prosessiohjattu konsultointitapansa oli sekä ammattimaista että läsnäolevaa. ROFFI vastasi kokonaisvaltaisesti projektin onnistumisesta: he hoitivat määrittelyt, toteuttivat käyttöönoton ja kouluttivat organisaatiostamme henkilön vastaamaan HubSpotin ylläpidosta. Olemme erittäin tyytyväisiä yhteistyöhön ja sen tuloksiin. Suosittelen lämpimästi keskustelemaan ROFFIn tiimin kanssa, jos harkitset kumppania HubSpotin käyttöönottoon."

Toimitusjohtaja, Konsultointiyritys

Oletko valmis mullistamaan tavan, jolla yrityksesti käyttää Pipedrivea, HubSpotia tai Salesforcea? Varaa soitto täänään.