CRM on organisaation asiakasdatan keskuspiste

Miksi useimmat CRM-projektit epäonnistuvat?

  • Järjestelmä on suunniteltu toisen tyyppiseen tarpeeseen

  • Yritetään käyttää pakasta vedettyä järjestelmää ilman käyttöönottoa

  • Myynti vastustaa CRM:ää, koska se tuntuu taakalta

Tämä johtaa CRM:ään, joka maksaa ja halvannuttaa tiimin. Käyttö on satunnaista, data epäluotettavaa ja ennustettavuus huono.

Mitä ROFFI tekee toisin?

  • Säästä aikaa ja rahaa: Ilmainen arviointi ja yrityksenne tarpeet selviävät 48 tunnissa.

  • Kilpailutamme rinnakkain suosituimmat CRM-alustat: HubSpot, Pipedrive ja Salesforce

  • Vältä kalliit virheet: Varmistamme, että CRM tukee liiketoimintaasi.

  • 100 % tyytyväisyystakuu: Vaihdamme CRM:n ilmaiseksi, jos et ole tyytyväinen.

Emme myy järjestelmiä. Myymme ratkaisuja, jotka tukevat asiakkaan luontaista ostotapaa ja tavoittetanne. 

Kotimaisen valmistuksen asiakkaamme nosti liikevaihtoaan 140% oikealla CRM-valinnalla ja asiakasstrategian optimoinnilla.