ROFFI YRITYS
ROFFI rakentaa selkeyttä ja kasvua.
Autamme yrityksiä johtamaan kasvua asiakaskokemuksen avulla.
Yhdistämme asiakkaan, datan ja prosessit yhdeksi johtamisen tavaksi, joka tekee kasvusta mitattavaa ja kestävämpää.

ROFFI YRITYS
Me ROFFIlla aloitamme aina asiakkaasta: mitä hän yrittää saada aikaan, missä onnistuu ja missä polku katkeaa ja miksi. Kun nämä asiat ymmärretään, teknologia ja prosessit voidaan rakentaa kokonaisuuden ympärille. Ei koskaan toisinpäin.
Asiakaskokemuksen tuloksena on vähemmän kitkaa, enemmän selkeyttä ja parempaa kasvua. Omistajat ja asiakkaat kiittävät.
Asiakaskokemuksen johtaminen ei ole projekti, eikä sitä voi aloittaa tai lopettaa, vaan se on tapa tehdä päätöksiä. Siis tapa johtaa organisaatiota. Kun jokaisessa asiakaskohtaamisessa optimoidaan asiakkaan sen hetkistä tilannetta, lupaus asiakaskokemuksen johtamisesta lunastetaan luonnostaan.
Emme alota valitsemalla ohjelmistosta hienointa, vaan esittämällä arkisen kysymyksen: “Mikä ongelma meidän tulee ratkaista?”
Kun tietojohtamisen rakenteet ovat oikein, eli integraatiot ja automaatiot palvelevat organisaation luontaisia prosesseja, mahdollistavat sovellukset todellisen tuottavuusloikan.
Käymme vaihtoehdot, kustannukset ja vaikutukset selkeästi läpi.
Päätöksenteon pitää olla helppoa ja turvallista.
Kysymme miksi niin monta kertaa kuin tarvitaan.
Emme paikkaa ulkoasua, jos juurisyy on prosessissa.
Teemme työn pieninä ja mitattavina sprintteinä. Arvo syntyy viikoissa, nopeasti, koska se pohjautuu vaikuttavuusprioriteetteihin.
Toiminta alkaa niinkuin suunnistuskin, kartan ja kompassin avulla.
— Toimitusjohtaja, Dreamled Oy
ROFFI toimii pienenä yrityksenä ja laajalla verkostolla. Tuomme oikeat osaajat: strategit, integraatio- ja data-asiantuntijat silloin projektiin, kun heistä on eniten hyötyä. Etsimme jatkuvasti lisää yhteistyökumppaneita.
Kartoitetaan tilanteenne ja ehdotamme etenemismallia, joka tuottaa teille arvoa nopeimmiten. Ensimmäinen vaihe on Asiakaskokemuksen tilannekuvan kartoittaminen.
ROFFI auttaa yrityksiä näkemään selkeämmin, mihin suuntaan niiden asiakaskokemus ja kasvu ovat menossa ja mitä kehittämällä tulokset paranevat nopeimmin.
Useimmiten 1–2 viikon sisällä. Ensimmäinen askel on lyhyt keskustelu, jonka jälkeen toimitamme selkeän etenemissuunnitelman.