Johtoryhmäworkshop
3 h työpaja: CX-strategian perusta: miksi asiakaskokemus on kasvun ytimessä.
ROFFIn asiakaskokemuksen koulutus & valmennus muuttaa sen, miten johto ja tiimit ajattelevat asiakkaasta. Koulutuksen jälkeen jokainen ymmärtää, miten oma rooli vaikuttaa asiakaskokemukseen, mitä CX oikeasti tarkoittaa käytännössä ja miten sitä voidaan mitata faktoilla ja mittaeilla mutu-tuntuman sijaan.
Monessa yrityksessä asiakaskokemus mielletään markkinoinnin vastuuksi. Todellisuudessa asiakas kohtaa yrityksen kaikissa kosketuspisteissä: myynnissä, asiakaspalvelussa, toimituksessa, laskutuksessa ja jopa hallinnossa. Jos asiakaskokemus (CX, customer experience) jätetään yhden tiimin vastuulle, syntyy väistämättä katkoja ja turhautumista.
3 h työpaja: CX-strategian perusta: miksi asiakaskokemus on kasvun ytimessä.
½–1 päivän valmennus: mitä CX tarkoittaa arjessa ja roolikohtaiset vaikutukset.
Opitaan käyttämään NPS:ää, win ratea ja churn-dataa päätöksenteossa.
Konkreettisia esimerkkejä oman asiakaspolun kipupisteistä ja onnistumisista.
Miten CX integroidaan yrityksen tavoitteisiin seuraavan 12 kk aikana.
Selvitä, miten asiakaskokemus voidaan kääntää kasvun strategiaksi teidän organisaatiossa.
Varaa aloituskeskustelu