Klaviyo on yksisarvinen, joka kasvattaa verkkokaupan myyntiä ja asiakkaiden rakkautta

Se muuttaa asiakkaasi diehard-faneiksi!

Klaviyo käyttöönotto suomalaisille yrityksille

Personoi asiakaskokemus, yhdistä data ja kasvata verkkokauppamyyntä tehokkaasti

Koska tulosi ovat kiinni verkkokaupan suorituskyvystä.

Käyttötapauksia

Klaviyo-alusta

Klaviyo on ainoa B2C-yrityksille suunniteltu CRM, joka yhdistää markkinoinnin, asiakaspalvelun ja analytiikan yhteen alustaan. Sen avulla voit luoda uniikin monikanavaisen asiointikokemuksen sähköpostin, SMS:n, mobiilipushien ja arvostelujen kautta. Henkilökohtaisemman palvelun, mitä asiakas on missään, koskaan saanut. Klaviyon avulla voit hyödyntää generatiivista tekoälyä ja ennakoivaa analytiikkaa viestien personointiin ja optimointiin. Yli 350 valmiin integraation ansiosta yhdistät asiakasdatan eri eri järjestelmistä yhteen asiakasnäkymään helposti. Klaviyo profiloi ja segmentoi asiakkaitaan älykkäällä logiikalla reaaliaikaisesti, joten voit kohdentaa viestisi tarkasti oikealle yleisölle oikeaan aikaan.

Yli 167.000 asiakasta ja maailman johtavat brändit luottavat Klaviyon järjestelmään

Markkina-automaatio

Klaviyon markkinoinnin automaatioalusta yhdistää sähköpostit, tekstiviestit, mobiilipushit ja muut kanavat yhdeksi saumattomaksi kokonaisuudeksi. Sen avulla voit rakentaa personoituja asiakaskokemuksia, jotka perustuvat reaaliaikaiseen dataan ja tekoälyyn. Klaviyon sisäänrakennettu dataplatformi ja tekoälyominaisuudet mahdollistavat syvällisen personoinnin ja tehokkaan asiakasviestinnän. Automatisoidut viestit, kuten tervetuloviestit, ostoskorin hylkäyksen muistutukset ja uudelleenaktivointikampanjat, voidaan helposti luoda valmiiden mallien ja vedä-ja-pudota-rakentajan avulla. Tämä säästää aikaa ja resursseja, samalla kun se lisää asiakasuskollisuutta ja kasvattaa myyntiä. Klaviyon avulla voit skaalata markkinointisi tehokkaasti ja tarjota asiakkaille juuri oikean viestin oikeaan aikaan.

roffi flaviyo markkina-automaatio

Klaviyo tekee markkinoinnin automaatiosta älykästä, henkilökohtaista ja myyntiä kasvattavaa – täysin ilman koodausta.

Markkinointi

Klaviyon markkinoinnin automaatioalusta mahdollistaa saumattoman asiakaskokemuksen sähköpostin, tekstiviestien, mobiilipushien ja muiden kanavien kautta. Sen sisäänrakennettu dataplatformi ja tekoälyominaisuudet mahdollistavat syvällisen personoinnin ja tehokkaan asiakasviestinnän. Automatisoidut viestit, kuten tervetuloviestit, ostoskorin hylkäyksen muistutukset ja uudelleenaktivointikampanjat, voidaan helposti luoda valmiiden mallien ja vedä-ja-pudota-rakentajan avulla. Tämä säästää aikaa ja resursseja, samalla kun se lisää asiakasuskollisuutta ja kasvattaa myyntiä. Klaviyon avulla voit skaalata markkinointisi tehokkaasti ja tarjota asiakkaille juuri oikean viestin oikeaan aikaan.

 
roffi flaviyo flow creator

Klaviyo yhdistää sähköpostit, SMS-viestit ja automaation yhdeksi tehokkaaksi markkinointikoneeksi, joka saa asiakkaasi palaamaan

Analytiikka

Klaviyo Analytics tarjoaa B2C-yrityksille kattavan näkymän asiakkaiden käyttäytymiseen ja markkinoinnin tehokkuuteen. Sen avulla voit yhdistää kaikki asiakasinteraktiot yhdeksi selkeäksi kokonaisuudeksi, mikä mahdollistaa syvällisen ymmärryksen asiakaspolusta. Klaviyo AI:n ennakoivan analytiikan avulla voit tunnistaa arvokkaimmat asiakassegmentit, arvioida ostotodennäköisyyksiä ja optimoida viestinnän ajoitusta. Valmiit dashboardit ja mukautettavat raportit tarjoavat selkeän kuvan kampanjoiden, automaatioiden ja tuotesuorituskyvyn vaikutuksista. Klaviyo Analyticsin avulla voit tehdä tietoon perustuvia päätöksiä ja kasvattaa liiketoimintaasi tehokkaasti.

 

Klaviyo Analytics näyttää, mikä markkinoinnissa todella toimii – ja auttaa tekemään päätöksiä, jotka kasvattavat liiketoimintaa

Henkilökohtainen asiakaskokemus

Klaviyo Customer Hub tarjoaa verkkokauppasi asiakkaille keskitetyn palvelukokemuksen, jossa he voivat seurata tilauksiaan, hallita tilauksiaan, aloittaa palautuksia ja saada tukea reaaliaikaisesti. Yhdistetty Inbox tuo asiakaspalvelutiimillesi kaikki viestintäkanavat – kuten SMS:n ja verkkokeskustelun – yhteen näkymään, mikä nopeuttaa ja tehostaa asiakaspalvelua. Lisäksi AI-agentit tarjoavat automaattista tukea vuorokauden ympäri, vähentäen tiimisi kuormitusta. Klaviyon dataplatformin avulla voit yhdistää palvelu- ja markkinointidatan, luoden entistä henkilökohtaisempia asiakaskokemuksia. Customer Hub on tällä hetkellä beetavaiheessa ja saatavilla englanninkielisille Shopify-verkkokaupoille.

roffi klaviyo customer hub

Klaviyo Customer Hub tuo asiakaspalvelun ja myynnin yhteen näkymään – jotta jokainen kohtaaminen tuntuu nopealta, henkilökohtaiselta ja myyntiä tukevalta.

Miksi tehostaa verkkokauppaa Klaviyolla

"Asiakas kasvatti tilaajamääriä 60% ja klikkausprosenttia 150%, tuhansien tuntien ajansäästö" (Forrester-tutkimus)

Roffi + Klaviyo

ROFFIn tekemän tietojen yhdistämisen ja käyttöönoton myötä Klaviyossa yhdistyy sähköpostit, tekstiviestit, lomakkeet ja analytiikan yhteen, helppokäyttöiseen alustaan.

Käyttöönotto vaatii verkkokaupan lisäksi markinointiprosessien ja -analytiikan osaamista. Olen työskennellyt toistakymmentä vuotta markkinoinnin ja verkkokaupan johtotehtävissä ja takaan, että käyttöönoton myötä:

  • asiakassitoutuminen paranee
  • kampanjatulokset paranevat
  • myynti nousee
  • menetettyjä asiakkaita saadaan takaisin
  • hallinnan tunne verkkokaupan liiketoiminnasta paranee
Tapio Junes Roffi

Täytä lomake ja palaamme sinulle varataksemme nopean ja veloituksettoman konsultoinnin. Saat palaverin jälkeen veloituksetta yritysanalyysin, johtopäätökset ja muistiinpanot sähköpostiisi.

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
MITÄ AIHEITA HALUAISIT TYÖSTÄÄ KANSSAMME?