Kasvu ei jää kiinni myyjistä – se jää kiinni huonosta CRM:stä

ROFFI nostaa esiin suomalaisyritysten CRM-ongelman: järjestelmät valitaan väärinpäin. Yritykset eivät epäonnistu kasvussa siksi, etteivät myyjät osaisi myydä. Ne epäonnistuvat, koska CRM-järjestelmä on väärä – tai väärin otettu käyttöön. ROFFIn perustaja…

Jatka lukemistaKasvu ei jää kiinni myyjistä – se jää kiinni huonosta CRM:stä

ROFFI on nyt virallinen HubSpot Solutions Partner

Ota ensimmäinen askel kohti mitattavaa kasvua ROFFIn asiantuntijat tarjoavat maksuttoman konsultaation, jonka tavoitteena on tunnistaa yrityksesi keskeiset kehityskohteet ja avata reitti konkreettisiin tuloksiin. Konsultaatiossa käydään läpi nykytilanne, määritellään tavoitteet ja…

Jatka lukemistaROFFI on nyt virallinen HubSpot Solutions Partner

Tehosta liidigeneroinnin ROI:ta 60% liidipisteytyksellä. Lataa opas!

Yritysjohtajana tiedät, että laatu voittaa määrän. Myyntisuppilossa tämä tarkoittaa sitä, että markkinointi tuottaa laadukkaita liidejä myynnille. Tämä pitää sisällään tärkeän ehdon: vain laadukas liidi pääsee läpi. Myynnin tehtävänä on kvalifioida…

Jatka lukemistaTehosta liidigeneroinnin ROI:ta 60% liidipisteytyksellä. Lataa opas!

5 Toimivaa keinoa parantaa liidikonversiota vuonna 2025

Oletko viime aikoina miettinyt, miksi kiinnostuneet prospektit katoavat ennen kuin niistä tulee asiakkaita? Kuinka monta potentiaalista laskutettavaa kauppaa yrityksesi menettää kuukaudessa heikon prosessin vuoksi? Entä jos voisit muuttaa kehityksen ja…

Jatka lukemista5 Toimivaa keinoa parantaa liidikonversiota vuonna 2025

Personointi – asiakaskokemuksen uusi aikakausi

"Minä olen ainutlaatuinen!" .. on asiakkaan äänetön vetoomus tilasta, jossa hän saa kokea olevansa ymmärretty ja tärkeä. Tiedämme toisaalta miltä tuntuu jos on jollekin toimittajalle vain joku yritys.  Kun koemme…

Jatka lukemistaPersonointi – asiakaskokemuksen uusi aikakausi

Tekoäly ja älykäs liidingenerointi asiakashankinnan työkaluina

Vuoden käännyttyä 2025:een on tullut selväksi, että tekoäly on suurin yritysten asiakashankintaa edistävä tai hidastava ulkoinen tekijä. Asiakashankinta on valtavassa murroksessa, ja siirtynyt tiedon ajasta tiedustelun aikaan, jota tekoälyn läpimurto on…

Jatka lukemistaTekoäly ja älykäs liidingenerointi asiakashankinnan työkaluina

Vuodelle 2025 markkinointivinkkejä tehokkaampaan liiketoimintaan

Markkinoinnin maailma on jatkuvassa liikkeessä ja uudet trendit, teknologiat ja strategiat kehittyvät nopeasti. Ajan hermoilla pysyminen on avainasemassa yrityksen menestykselle. Tässä artikkelissa tarjoamme konkreettisia vinkkejä, joiden avulla yrityksesi voi tehostaa…

Jatka lukemistaVuodelle 2025 markkinointivinkkejä tehokkaampaan liiketoimintaan

Sisällön loppu

Ei enää lisää sivuja ladattavaksi