Johdanto Markkinoinnin automaatio on strateginen lähestymistapa, joka tehostaa asiakkaan kanssa käytävää kommunikaatiota automatisoimalla toistuvia tehtäviä ja tarjoamalla personoituja asiakaskokemuksia. Tämä opas keskittyy markkinoinnin automaation perusteisiin ja sen hyötyihin erityisesti B2B-yrityksille,…
Johdanto B2B-asiakassuhteiden hallinta on yrityksen elinehto, kun tavoitteena on rakentaa pitkäaikaisia ja tuottavia kumppanuuksia. Tämä opas tarjoaa selkeän katsauksen asiakassuhteiden hallinnan (CRM) perusteisiin painottaen erityisesti asiakaskokemuksen (CXM) merkitystä. ROFFI ei…
Opi tehostamaan liiketoimintaasi asiakaskokemuksen avulla 1 Johdanto asiakaskokemuksen hallintaan (CXM) Asiakaskokemuksen hallinta (Customer Experience Management, CXM) on strategi- nen lähestymistapa, joka keskittyy asiakkaan ja yrityksen välisen vuorovaikutuksen optimointiin kaikissa kosketuspisteissä.…
Verkkokauppiaana tiedät, että asiakkaasi ovat liiketoimintasi sydän. Emme tykkää mainoksista, mutta toivomme sähköposti- ja tekstiviestiviestintää, joka tuntuu juuri meille kirjoitetuilta ja saapuu juuri oikealla hetkellä, oli kyseessä sitten sähköposti tai…
Klaviyo-markkinointiautomaation käyttöönotto nykyisen verkkokaupan tehostajana on mullistanut sähköisen kaupan tuottavuuden globaalisti. Tutkimuslaitos Forresterin riippumaton tutkimus Yhdysvalloista osoitti, että Klaviyoon tehty järjestelmäinvestointi tuotti 228 %:n sijoitetun pääoman tuotto (ROI) kolmen vuoden…
Helsinki – B2B-myynti on murroksessa – ja erityisesti pienet ja keskisuuret yritykset ovat uuden tilanteen edessä. Perinteiset myyntimallit eivät enää riitä, kun asiakas odottaa yksilöllistä viestintää, selkeää arvolupausta ja saumatonta…
Helsinki – Myynti sakkaa, markkinointi ampuu ohi ja aikaa kuluu kaikkeen muuhun paitsi asiakkaisiin. Tämä on arkea monessa suomalaisessa pk-yrityksessä, joka yrittää kasvaa rajallisilla resursseilla. Nyt yhä useampi yritys hakee…
Lue, miten strategia, teknologia ja personoitu viestintä tehostavat myyntiäsi. Miksi B2B-myyntisyklit pitenevät? Yrityspäättäjien harkinta-ajat venyvät. Taloudellinen epävarmuus, inflaatio, kasvaneet kilpailuvaihtoehdot pidentävät päätöksentekoa ja tekevät myyntityöstä aiempaa raskaampaa. Vaikka ostaminen on…
13.4.2025 ROFFI tuo markkinoille palvelun, joka auttaa yrityksiä selvittämään, maksavatko ne CRM-järjestelmästä liikaa ja luoko nykyinen järjestelmä riittävästi tuottavuutta. Säästä tuhansia euroja! Maksuton CRM-kilpailutus kyseenalaistaa nykyiset toimintatavat puolestasi.Yritykset haluavat tehostaa toimintaansa, mutta…
Liidifarmi by ROFFI
ROFFI on lanseerannut Liidifarmi-palvelun, joka tuo pienten ja keskisuurten yritysten ulottuville modernit työkalut kasvuun. 1.4.2025 avattu palvelu yhdistää kustannustehokkaasti verkkosivut, kohderyhmäpalvelut ja maailman johtavat CRM-järjestelmät, jotka on suunniteltu erityisesti pk-yritysten…