Vähennä asiakaspoistumaa useita prosentteja ja käännä asiakasvuoto liikevaihdon merkittäväksi kasvuksi.
Paranna konversiota 10-15% asiakaspolun optimoinnilla ja kaupan esteet eliminoimalla.
Nosta asiakastyytyäisyyttä ja tuota parempi elinkaaren arvo ja suositteluhalukkuu!
Kesto | 2 viikkoa | 2-3 viikkoa |
Asiakaspolun vaiheet | 2-3 | kaikki |
Kosketuspisteet | 15-24 | 30-48 |
Kyselyvastauksia | 20 | 30 |
Haastatteluja | 0 | 4 |
Suosituksia | 3 | 4-5 |
Tyypillinen palvelun potentiaali on vähentää ostoskorin hylkäyksiä 15 % ja parantaa suositteluhalukkuutta (NPS) 5-10 pistettä, mikä voi lisätä liikevaihtoa kymmeniä prosentteja vuodessa optimoidulla osto- ja palveluprosessin käyttökokemuksella.
Palvelun tyypillisinä tavoitteina pyrimme parantamaan asiakaskokemusta, mikä vähentää asiakaspoistumaa 5-7% ja parantaa asiakkaan kokemaa suositteluhalukkuutta (NPS) 10 pisteellä. Näiden kumulatiivinen vaikutus liiketoimintaan on merkittävä.
Sisältää haastattelut ja syvemmät oivallukset (3 viikkoa).
1 tunnin työpaja (2–4 sidosryhmää), jossa määritellään tutkimuksen tavoitteet (esim. vähennetään asiakaspoistumaa 10 %) ja valitaan 22 asiakaspolun vaihetta, joihin huomio keskitetään.
Tutkimuksessa analysoidaan tekijät asiakaspoistuman taustalla, kartoitetaan konversion parantamisen keinot ja asiakastyytyväisyyden mahdollisuudet (NPS/CSAT) ja annetaan 3 toimintasuositusta paremman palvelun ja kannattavuuden saavuttamiseksi.
1 tunnin esittely verkkopalaverissa. 3-sivuinen raportti sisältäen asiakaspolun ja suositukset. Raportti toimitetaan etukäteen.
Palveluun kuuluu vaikutusten arviointi 2 kuukauden kuluttua: 20 kyselyvastausta, NPS ja konversioiden seuranta.
Varaa ilmainen 30 min konsultaatio, niin näytämme, miten säästät asiakaspoistumassa ja kasvatat liikevaihtoa. Tai lataa whitepaperimme “5 tapaa parantaa asiakaskokemusta”.
Ota yhteyttä: hello@rof.fi | +358 50 433 1541
© 2025 ROFFI. Kaikki oikeudet pidätetään.