ROFFI YRITYS

ROFFI rakentaa selkeyttä ja kasvua.

Autamme yrityksiä johtamaan kasvua asiakaskokemuksen avulla. Yhdistämme asiakkaan, datan ja prosessit yhdeksi johtamisen tavaksi, joka tekee kasvusta mitattavaa ja kestävämpää.
ROFFI YRITYS

Digitaalinen liiketoiminta on täynnä järjestelmiä, prosesseja ja dataa. Liian usein asiakas katoaa lukuihin.

Me ROFFIlla aloitamme aina asiakkaasta: mitä hän yrittää saada aikaan, missä onnistuu ja missä polku katkeaa ja miksi. Kun nämä asiat ymmärretään, teknologia ja prosessit voidaan rakentaa kokonaisuuden ympärille. Ei koskaan toisinpäin.

Asiakaskokemuksen tuloksena on vähemmän kitkaa, enemmän selkeyttä ja parempaa kasvua. Omistajat ja asiakkaat kiittävät.

Asiakaskokemus on strategia, ei kampanja

Asiakaskokemuksen johtaminen ei ole projekti, eikä sitä voi aloittaa tai lopettaa, vaan se on tapa tehdä päätöksiä. Siis tapa johtaa organisaatiota. Kun jokaisessa asiakaskohtaamisessa optimoidaan asiakkaan sen hetkistä tilannetta, lupaus asiakaskokemuksen johtamisesta lunastetaan luonnostaan.

Prosessi tulee ennen työkalua

Emme alota valitsemalla ohjelmistosta hienointa, vaan esittämällä arkisen kysymyksen: “Mikä ongelma meidän tulee ratkaista?”
Kun tietojohtamisen rakenteet ovat oikein, eli  integraatiot ja automaatiot palvelevat organisaation luontaisia prosesseja, mahdollistavat sovellukset todellisen tuottavuusloikan.

Sitä saat, mitä mittaat

Lienemme samaa mieltä, että tavoittelemme parempaa bisnestä, parempaa sitoutumista, konversiota ja liiketulosta? Siksi rakennamme asiakaskokemuksen ympärille mitattavan mallin: yksi näkymä, yksi tavoite, yksi totuus. Kun data, tiimit ja tavoitteet katsovat samaa auringon nousiua, asiakaskokemus ja sen seurauksena kasvu muuttuu johdettavaksi.

Roffin manifesti:

Kasvu syntyy, kun lupaus lunastetaan jokaisessa kohtaamisessa - on se sitten fyysinen tai digitaalinen. Me poistamme kitkan asiakkaan tieltä ja varmistamme, että asiakasaktiviteetit pohjautuvat kokemusdataan. Ei koskaan toisinpäin.

Arvomme ja toimintatapamme

Läpinäkyvä

Käymme vaihtoehdot, kustannukset ja vaikutukset selkeästi läpi.
Päätöksenteon pitää olla helppoa ja turvallista.

  • Yhteiset mittarit ja tavoitteet
  • Selkeät päätösmuistiot

Utelias

Kysymme miksi niin monta kertaa kuin tarvitaan.
Emme paikkaa ulkoasua, jos juurisyy on prosessissa.

  • Asiakashaastattelut ja havainnointi
  • Hypoteesit ja kokeilut

Toimintakykyinen

Teemme työn pieninä ja mitattavina sprintteinä. Arvo syntyy viikoissa, nopeasti, koska se pohjautuu vaikuttavuusprioriteetteihin.

  • Selkeä backlog
  • Sprinttidemo ja retro

Miten Roffi työskentelee?

  1. ROFFI kuuntelee ja ymmärtää tavoitteet, reaaliteetit ja aikataulun
  2. ROFFI kartoittaa asiakapolun, datapisteet ja kitkakohdat
  3. ROFFI priorisoi ja valitsee 2-4 toimenpistettä, joiden vaikutus on suurin
  4. ROFFI toteuttaa integraatiot, automaatiot, sisällöt ja käyttöliittymät tarpeen mukaan
  5. ROFFI mittaa, rakentaa dashbordit ja seuraa tuloksia datalla. 

Toiminta alkaa niinkuin suunnistuskin, kartan ja kompassin avulla.

ROFFI-vaikutus

Arviot perustuvat toteutuksiin B2B-ympäristöissä. Vaikutus riippuu nykytilasta ja laajuudesta.

+15-40%

Konversio / Win-rate

-20-35%

CRM-kustannukset

+10-25

NPS-parannus

3-6 viikkoa

Tyypillinen läpimenoaika

“ROFFI on ollut korvaamaton apu yrityksen kääntämisessä startupista kasvuyhtiöksi.”

 — Toimitusjohtaja, Dreamled Oy

Tiimi ja verkosto

ROFFI toimii pienenä yrityksenä ja laajalla verkostolla. Tuomme oikeat osaajat: strategit, integraatio- ja data-asiantuntijat silloin projektiin, kun heistä on eniten hyötyä. Etsimme jatkuvasti lisää yhteistyökumppaneita. 

Aloitetaan siitä, missä arvo syntyy nopeimmin.

Kartoitetaan tilanteenne ja ehdotamme etenemismallia, joka tuottaa teille arvoa nopeimmiten. Ensimmäinen vaihe on Asiakaskokemuksen tilannekuvan kartoittaminen. 

FAQ – Usein kysyttyä ROFFIsta

ROFFI auttaa yrityksiä näkemään selkeämmin, mihin suuntaan niiden asiakaskokemus ja kasvu ovat menossa ja mitä kehittämällä tulokset paranevat nopeimmin.

Emme kumpaakaan perinteisessä mielessä. Olemme yhdistelmä liiketoimintakonsultointia, palvelumuotoilua ja datavetoista kehittämistä. Työskentelemme aina asiakaskokemuksen näkökulmasta.

Useimmiten 1–2 viikon sisällä. Ensimmäinen askel on lyhyt keskustelu, jonka jälkeen toimitamme selkeän etenemissuunnitelman.