360 asteen asiakaspolun tutkimus jopa 2 viikossa

Intensiivinen tutkimus, joka kartoittaa asiakaspolun toimittajan ja asiakkaan näkökulmasta, haastattelee keskeisimmät sidosryhmät ja tekee lisäksi kyselytutkimuksen kattavamman tiedon keräämiseksi. Yrityksen data kerätään eri järjestelmistä ja analytiikasta. Tämän tutkimuksen lopputuloksena on varmasti parantuntut suositteluaste sekä varmasti pienentyvä asiakaspoistuma. Liikevaihtotuloksia emme voi luvata, mutta kaksi edellä mainittua lupaavat hyvää kasvua ajatellen!
Laske vaikutus
Syötä yrityksesi liikevaihto tuhansina euroina.
Valitse yrityksesi toimiala.
-10%
Valitse, kuinka paljon asiakaspoistuma vähenee (0% to -20%).
+5%
Valitse, kuinka paljon konversioprosentti paranee (0% to +20%).

Miksi valita ROFFI?

Pidä asiakkaat sitoutuneina

Vähennä asiakaspoistumaa useita prosentteja ja käännä asiakasvuoto liikevaihdon merkittäväksi kasvuksi.

Paranna konversiota

Paranna konversiota 10-15% asiakaspolun optimoinnilla ja kaupan esteet eliminoimalla.

Paranna suositteluun halukkuutta

Nosta asiakastyytyäisyyttä ja tuota parempi elinkaaren arvo ja suositteluhalukkuu!

Valitse sinulle sopiva paketti

Kesto2 viikkoa2-3 viikkoa
Asiakaspolun vaiheet2-3kaikki
Kosketuspisteet15-2430-48
Kyselyvastauksia2030
Haastatteluja04
Suosituksia34-5

Tyypillisiä tuloksia

Kaupan alan yritys X

Tyypillinen palvelun potentiaali on vähentää  ostoskorin hylkäyksiä 15 % ja parantaa suositteluhalukkuutta (NPS) 5-10 pistettä, mikä voi lisätä liikevaihtoa kymmeniä prosentteja vuodessa optimoidulla osto- ja palveluprosessin käyttökokemuksella.

Finanssialan yritys Y

Palvelun tyypillisinä tavoitteina pyrimme parantamaan asiakaskokemusta, mikä vähentää asiakaspoistumaa 5-7% ja parantaa asiakkaan kokemaa suositteluhalukkuutta (NPS) 10 pisteellä. Näiden kumulatiivinen vaikutus liiketoimintaan on merkittävä. 

Peruspaketti

Data-analyysi, asiakaspolkukartta, suositukset (2 viikkoa).

Laajennettu paketti

Sisältää haastattelut ja syvemmät oivallukset (3 viikkoa).

Näin ROFFI tuottaa tuloksia, peruspaketti

1 tunnin työpaja (2–4 sidosryhmää), jossa määritellään tutkimuksen tavoitteet (esim. vähennetään asiakaspoistumaa 10 %) ja valitaan 22 asiakaspolun vaihetta, joihin huomio keskitetään.

Analysoidaan 2–3 datalähdettä (esim. CRM, analytiikka) ja kerätään 20 asiakkaalta mielipiteet (laajennetussa paketissa sisällöllisesti lisänä haastattelut).
Riippuen paketista, kartoitetaan 2–3 asiaakaspolun vaihetta, 15–24 kosketuspistettä asiakkaan kanssa, 9–15 ongelmakohtaa ja kartoitetaan asiakkaiden tunnekäyrä asiakaspolulla.

Tutkimuksessa analysoidaan tekijät asiakaspoistuman taustalla, kartoitetaan konversion parantamisen keinot ja asiakastyytyväisyyden mahdollisuudet (NPS/CSAT) ja  annetaan 3 toimintasuositusta paremman palvelun ja kannattavuuden saavuttamiseksi.

1 tunnin esittely verkkopalaverissa. 3-sivuinen raportti sisältäen asiakaspolun ja suositukset. Raportti toimitetaan etukäteen.

Palveluun kuuluu vaikutusten arviointi 2 kuukauden kuluttua: 20 kyselyvastausta, NPS ja konversioiden seuranta.

Onko asiakaskokemuksesi pullonkaula?

Varaa ilmainen 30 min konsultaatio, niin näytämme, miten säästät asiakaspoistumassa ja kasvatat liikevaihtoa. Tai lataa whitepaperimme “5 tapaa parantaa asiakaskokemusta”.

Ota yhteyttä: hello@rof.fi | +358 50 433 1541

© 2025 ROFFI. Kaikki oikeudet pidätetään.