Verkkokaupan menestys perustuu asiakasymmärrykseen, dataan ja sujuvaan ostopolkuun ja itseasiassa vähemmän teknologiaan. Tässä oppaassa esittelemme selkeän mallin, jolla rakennat kaupan, joka palvelee asiakasta ja tuo tulosta.
Opas on tehty verkkokauppojen johdolle ja kasvusta vastaaville, jotka haluavat
OPPAAN AVULLA OPIT:
Toimiva verkkokauppa ei ole teknologiaa vaan saumattomasti integroitu kokonaisuus, jossa CRM, markkinointi ja asiakaspalvelu toimivat yhteisessä rytmissä. Opas näyttää, miten rakennat koneiston, joka palvelee asiakasta.
Ensimmäinen osto voi olla sattumaa, mutta uusintaosto on merkki toimivasta kokonaisuudesta. Tässä oppaassa opit, miten personoitu viestintä, automaatiot ja jälkihoito luovat kokemuksen, johon asiakas haluaa palata.
Verkkokauppa ei konvertoi sillä, mitä myyt, vaan miten asiakas asioinnin kokee. Tämä opas auttaa rakentamaan ostopolun, joka vähentää kitkaa, ohjaa päätöksiä ja kasvattaa luottamusta.