Jatkuva asiakaskokemuksen kehittäminen

Tee asiakaskokemuksen kehittämisestä yrityksesi vahvin rutiini.

ROFFIn Jatkuva kehitys ja seuranta on palvelu yrityksille, jotka eivät halua palata vanhoihin ongelmiin.
Kuukausittainen analyysi, sparraus ja kehitystoimet pitävät kasvun ja asiakaskokemuksen  linjassa yhteisten tavoitteiden kanssa.

jatkuva asiakaskokemuksen kehittaminen infograafi ROFFI

Useimmat parannukset kuihtuvat, koska niitä ei mitata.

Ilman systemaattista seurantaa ja toimenpiteiden valintaa ja mitoittamista asiakaskokemuksen kehittäminen jää hetkelliseksi. Kampanjat alkavat innolla, mutta momentum katoaa. Lisäksi järjestelmädata ei kerro sitä tärkeintä, eli mitä asiakkaat oikeasti kokevat. Se kun ratkaisee kuitenkin jatkon joka suhteessa. Ajan saatossa tavoitteet hämärtyvät ja prioriteetit muuttuvat. Ja ongelmat palaavat hiljaa takaisin. Kasvua ei johdeta kertaluonteisella ryminällä, vaan jatkuvalla rytmillä ja asiakaskokemuksen muutoksiin perustuvalla johtamisen mallilla.

1

Jatkuvalla parantamisella organisaatio minimoi virheellisten päätösten määrän ...

1  Missä asiakaskokemus paranee ja miksi?

2  Missä asiakaskokemus alkaa vuotamaan ja miksi?

3  Mihin kannattaa reagoida nyt heti ja miksi. Ei vuoden päästä, kun NPS-tulokset saapuvat.

2

Ja pitää kasvun ja asiakaskokemuksen kytköksissä.

1 Missä asiakaskokemus vahvistaa tulosta?

2  Missä riskejä syntyy?

3  Mitkä toimenpiteet tuottavat nopeimmin vaikutusta?

Näin Jatkuva kehitys toimii asiakkaan näkökulmasta

Tämä rytmi pitää yrityksen hereillä ja asiakkaan keskiössä. Ilman jatkuvaa seurantaa hyväkin asiakaskokemus jää hetkelliseksi.

Kuukausittainen data- ja kokemusraportti: Mahdollisuudet ja riskit.

Yhdistämme asiakas-, prosessi- ja järjestelmätiedot yhdeksi analyysiksi. Näet nopeasti missä kokemus kehittyy ja missä riskejä syntyy.

Sparraus ja toimenpidesuositukset: Päätöksenteon tuki.

Käymme löydökset yhdessä läpi ja rakennamme suunnitelman seuraaville viikoille.

Trendiseuranta ja KPI-analyysi: Kehityksen visualisointi.

Visualisoimme kehityksen ja vaikutukset johdon dashboardiin. Tiedät koko ajan missä suunta on oikea ja mihin keskittyä seuraavaksi

Kun kehittämisestä tulee normaali tapa, tulokset eivät katoa.

Kulttuuri muuttuu. Asiakkaasta puhutaan datan, ei oletusten kautta.
Kulttuuri muuttuu. Asiakkaasta puhutaan datan, ei oletusten kautta.
Tiimit toimivat yhtenäisesti. Kehitys ei ole enää “jonkun tehtävä” vaan kaikkien yhteinen rytmi.
Tiimit toimivat yhtenäisesti. Kehitys ei ole enää “jonkun tehtävä” vaan kaikkien yhteinen rytmi.

“Kuukausittainen rytmi ja yhteinen analyysi pitävät meidät oikeilla raiteilla. Ennen reagoimme jälkikätee, nyt kehitämme ennakoiden.”
— Toimitusjohtaja, teollisuuspalveluyritys

ROFFIn jatkuvan kehityksen malli tekee asiakaskokemuksen parantamisesta osan yrityksen arkea. Selkeä rytmi, yhteinen data ja fokusoitu sparraus pitävät kasvun ja asiakaskokemuksen samassa linjassa.

Johda kasvua jatkuvasti parantaen