B2B-myynnin kehitysalusta Kasvata myyntiä ROFFI:n avulla
ROFFI:n B2B-myynnin kehitysalusta yhdistää strategian, teknologian ja asiakaskeskeisyyden, jotta pk-yrityksesi voi tehostaa myyntiprosesseja ja maksimoida liikevaihdon. Aloita kasvu nyt!
Haasteet pk-yritysten myynnissä ja markkinaosuudessa
Moni pk-yritys kamppailee laskutustason, myyntikatteen ja markkinaosuuden ylläpitämisessä. ROFFI auttaa ratkaisemaan nämä haasteet datalähtöisillä strategioilla.
Tehosta pk-yritysten myyntiä liidien optimoinnilla
Miten nostat myynnin kasvuun? ROFFI:n B2B-myynnin kehitysalusta hyödyntää jokaisen liidin, parantaen konversioita ja myyntikatetta kustannustehokkaasti.
3 kulmakiveä | B2B-myynnin kehitysalusta
- 1 Strateginen linjaus ja arvolupaus
- 2 Asiakaskeskeinen sitouttaminen ja sisältöstrategia
- 3 Integroitu teknologia ja prosessien optimointi

arvolupaus, asiakassegmentointi, kilpailuetu
1 Strateginen linjaus B2B-myynnin perustana
Lue lisää
Yhtenäinen visio tehostaa B2B-myyntiä
Selkeä suunta ja yhteiset tavoitteet varmistavat, että myynti- ja markkinointitiimisi toimivat yhtenäisesti. Tämä parantaa pk-yrityksesi tehokkuutta ja tuloksia.
Ihanneasiakasprofiili (ICP) kohdentaa markkinoinnin
Tunnista ihanneasiakkaasi tarkalla ICP-määrittelyllä. Kohdennettu markkinointi lisää konversioita ja tehostaa B2B-myyntiprosessejasi.
Erottuva arvolupaus vahvistaa kilpailuetua
Viestitä selkeästi, miksi asiakkaasi valitsevat sinut. Ainutlaatuinen arvolupaus erottaa sinut kilpailijoista ja rakentaa luottamusta.
ostajan matka, personointi, asiakaspalaute
2 Asiakaskeskeinen sisältöstrategia B2B-myynnin kasvuun
Lue lisää
Optimoitu asiakaspolku lisää B2B-konversioita
Luo sisältöä asiakkaan ostopolun jokaiseen vaiheeseen: ongelman tunnistamiseen, vaihtoehtojen vertailuun ja ostopäätökseen. Relevantti sisältö ohjaa liidejä kohti B2B-ratkaisuasi.
Personoitu viestintä tehostaa sitoutumista
Segmentoi asiakkaat tarpeiden mukaan – nopeus, laatu tai hinta – ja räätälöi viestit. Personoitu viestintä parantaa pk-yritysten myyntikonversioita ja asiakaskokemusta.
Asiakaspalaute kehittää palveluitasi
Kerää asiakaspalautetta kyselyillä tai keskusteluilla. Hyödynnä palaute palveluiden ja asiakaskokemuksen parantamiseen, lisäten tyytyväisyyttä ja B2B-myyntiä.
Käyttäjäystävälliset verkkosivut vahvistavat brändiä
Nopeat ja helppokäyttöiset verkkosivut varmistavat sujuvan asioinnin. Optimoidut sivut parantavat B2B-yrityksesi uskottavuutta ja tukevat liidien hankintaa.
CRM, automaatio, data-analytiikka
3 Integroitu teknologia B2B-myynnin tehostamiseen
Lue lisää
CRM-optimointi keskittää asiakastiedot
CRM-järjestelmä (esim. HubSpot, Salesforce) pitää asiakastiedot järjestyksessä. Se tehostaa myyntiprosesseja ja parantaa pk-yrityksesi asiakaspalvelua.
Markkinoinnin automaatio säästää aikaa
Automatisoi sähköpostit ja some-päivitykset markkinoinnin automaatiolla. Keskity strategisiin tehtäviin, kun asiakkaat saavat oikeaa tietoa oikeaan aikaan.
Data-analytiikka ohjaa B2B-myyntiä
Ymmärrä asiakkaiden käyttäytyminen data-analytiikan avulla. Optimoi kampanjat ja paranna myyntiä tietoon perustuvilla päätöksillä.
KATSO MITÄ HYÖYTJÄ SAAT
Kasvumallin hyödyt erikokoisille yrityksille
Kasvua ja tehokkuutta rajallisilla resursseilla
1 Pienyritysten kasvu B2B-myynnin kehitysalustalla
Lue lisää
Selkeä arvolupaus pienyrityksille
Erotu kilpailijoista yhtenäisellä visiolla ja arvolupauksella. Kohdennettu viesti resonoi oikean yleisön kanssa, lisäten pienyritysten asiakashankintaa.
Optimoitu asiakaspolku tehostaa myyntiä
Ymmärrä asiakaspolku ja kohdenna viestit ostoprosessin vaiheisiin. Sisältöstrategia ohjaa liidejä, parantaen pienyritysten konversioita.
Skaalautuvat prosessit säästävät resursseja
Hyödynnä integroituja teknologioita, kuten CRM-ratkaisuja, luodaksesi toistettavia prosesseja. Keskity kasvuun ilman lisäresursseja.
Data-analytiikka tukee päätöksentekoa
Pohjaa päätökset dataan, ei tunteeseen. Data-analytiikka paljastaa asiakaskäyttäytymisen, auttaen pienyrityksiä optimoimaan myynnin.
Asiakaspalaute parantaa palveluita
Kerää ja hyödynnä asiakaspalautetta palveluiden kehittämiseen. Palautejärjestelmät lisäävät tyytyväisyyttä ja vahvistavat pienyritysten asiakaspitoa.
Pienyritysten hyödyt teemoittain
- Strateginen linjaus: Kasvun esteiden poistaminen, selkeä arvolupaus, kohdennettu asiakasprofiili, kilpailuedun määrittely, yhtenäinen visio.
- Asiakaskeskeisyys: Personoitu viestintä, sisältömarkkinointi, asiakaspalaute, some-strategia, luottamuksen rakentaminen.
- Teknologia: Kustannustehokkaat CRM-ratkaisut, markkinoinnin automaatio, data-analytiikka, prosessien yksinkertaistaminen, digityökalut.
Skaalautuvaa kasvua ja prosessien hallintaa
2 Skaalautuva kasvu keskisuurille B2B-yrityksille
Lue lisää
Strateginen linjaus parantaa tehokkuutta
Yhtenäinen visio ohjaa tiimejä kohti yhteisiä tavoitteita. Strateginen linjaus tehostaa keskisuurten yritysten toimintaa ja vahvistaa yhteishenkeä.
Ihanneasiakasprofiili kohdentaa myynnin
Tarkka ICP-määrittely auttaa tunnistamaan ihanteelliset asiakkaat. Kohdennettu markkinointi parantaa keskisuurten yritysten myyntikonversioita.
Skaalautuvat prosessit tukevat kasvua
Optimoidut prosessit ja integroitu teknologia, kuten CRM, mahdollistavat liiketoiminnan kasvun ilman merkittäviä lisäresursseja.
Data-analytiikka ohjaa päätöksentekoa
Pohjaa strategiset päätökset ajantasaiseen dataan. Data-analytiikka paljastaa asiakaskäyttäytymisen, tehostaen keskisuurten yritysten myyntiä.
Asiakaspalaute kehittää palveluita
Hyödynnä asiakaspalautetta palveluiden ja toimintamallien parantamiseen. Palautejärjestelmät lisäävät tyytyväisyyttä ja asiakaspitoa.
Keskisuurten yritysten hyödyt teemoittain
- Strateginen linjaus: Kasvustrategian selkeyttäminen, arvolupauksen vahvistaminen, asiakassegmentointi, kilpailija-analyysi, toimialakohtainen erikoistuminen.
- Asiakaskeskeisyys: Monikanavainen viestintä, asiakaskokemuksen optimointi, sisällön personointi, asiakaspalautteen analysointi, brändin vahvistaminen.
- Teknologia: CRM-järjestelmän laajentaminen, markkinoinnin automaation kehittäminen, data-analytiikan syventäminen, prosessien digitalisointi, teknologian skaalautuvuus.
Strategista yhtenäisyyttä ja asiakaskeskeistä innovointia
3 Strateginen kasvu suurille B2B-yrityksille
Lue lisää
Strateginen linjaus tehostaa organisaatiota
Yhtenäinen visio linjaa osastot kohti yhteisiä tavoitteita. Strateginen linjaus parantaa suurten yritysten tehokkuutta ja suorituskykyä.
Syvällinen asiakasymmärrys kohdentaa myynnin
Tarkka ICP-määrittely tunnistaa ihanteelliset asiakkaat. Kohdennettu markkinointi tehostaa suurten yritysten B2B-myyntikonversioita.
Skaalautuvat prosessit tukevat kasvua
Optimoidut prosessit ja CRM-integraatiot mahdollistavat kasvun ilman merkittäviä lisäresursseja, halliten monimutkaisia toimintoja.
Data-analytiikka ohjaa strategisia päätöksiä
Pohjaa päätökset edistyneeseen dataan. Data-analytiikka paljastaa asiakaskäyttäytymisen, parantaen suurten yritysten myyntistrategioita.
Asiakaspalaute kehittää palveluita
Kerää ja hyödynnä asiakaspalautetta järjestelmällisesti. Palautejärjestelmät parantavat asiakastyytyväisyyttä ja palveluiden laatua.
Suurten yritysten hyödyt teemoittain
- Strateginen linjaus: Globaali kasvustrategia, arvolupauksen kansainvälistäminen, asiakassegmenttien hallinta, kilpailuedun arviointi, sisäinen viestintä.
- Asiakaskeskeisyys: Asiakaskokemuksen hallinta, kohdennettu sisältöstrategia, asiakaspalautteen keruu, brändin tunnettuuden lisääminen, asiakassuhteiden kehittäminen.
- Teknologia: CRM-järjestelmien integraatio, markkinoinnin automaation optimointi, edistynyt data-analytiikka, prosessien parantaminen, teknologian innovatiivinen hyödyntäminen
Tehosta B2B-myyntiä ja saavuta kestävä kilpailuetu
Haluatko nopeuttaa yrityksesi kasvua? Ota yhteyttä ROFFI:n asiantuntijoihin ja rakennetaan yhdessä tuloksellinen strategia pienyrityksellesi.
